Întrebări frecvente

663A MOUNTAIN CHALET

Ai o întrebare despre proprietatea noastră? Găsești aici toate răspunsurile.

Ne asigurăm că fiecare proprietate este prezentată pe site-ul nostru într-o manieră precisă și transparentă, atât prin descrierea detaliată, cât și prin imagini reprezentative. Dacă, după ce explorați site-ul, aveți în continuare întrebări, nu ezitați să ne contactați pentru a discuta despre preferințele dumneavoastră și despre vacanța ideală la noi.

Rezervarea ambelor proprietăți pentru un grup mai mare este limitată la un maximum de 8 persoane și este supusă unor condiții specifice, precum și acordului proprietarului.

Orele de sosire și plecare sunt stabilite astfel încât personalul casei să aibă suficient timp pentru a pregăti locuința la standarde înalte pentru sosirea fiecărui oaspete. Există situații în care poate fi posibil ca orele de sosire și plecare să fie adaptate, de exemplu, în perioadele mai liniștite ale anului, dar fiecare solicitare este la discreția proprietarului și va fi evaluată individual. Oricare astfel de solicitare trebuie formulată și confirmată din timp.”

Vă asigurăm că o curățenie completă la plecare este inclusă în costul sejurului dumneavoastră. Noi solicităm, ca locuința să fie lăsată într-o stare ordonată și respectuoasă, iar orice obligații menționate în ghidul proprietății să fie îndeplinite. De exemplu, suprafețele trebuie să fie curatate și mașina de spălat vase încărcată și pornită. Vă rugăm să vă asigurați că toate luminile sunt stinse și ușile și geamurile sunt închise pe măsură ce părăsiți locuința. Dacă ați ales să vă bucurați de un sejur la noi, vă rugăm să vă asigurați că orice deșeu este eliminat corespunzător.

Vă asigurăm că fiecare proprietate 663A va dispune de următoarele provizii de bază pentru a vă face sejurul mai confortabil: lenjerie de pat, prosoape, lemne (acolo unde este necesar), ceai, cafea, produse esențiale pentru bucătărie (zahăr, sare, piper), hârtie igienică, produse de curățenie, saci pentru gunoi și reciclare, tablete pentru mașina de spălat vase, prosoape de bucătărie. Puteți verifica lista completa cu tot ce este inclus pe pagina fiecărei cabane in parte, aici pe site-ul nostru.

Desigur! Suntem bucuroși să vă asistăm în furnizarea de servicii suplimentare la proprietatea aleasă, cum ar fi curățenie la mijloc de săptămână, catering intern, livrare de produse alimentare și altele de la furnizori externi. Vă rugăm să rețineți că, în general, vom avea nevoie de o notificare de cel puțin șapte zile pentru a verifica disponibilitatea serviciilor suplimentare și nu putem garanta că un serviciu va fi disponibil.

Anularea unei rezervări reprezintă rezilierea contractului dumneavoastră cu noi; din acest motiv, trebuie să tratăm cererea de anulare a cazării ca fiind decizia finală. După primirea anunțului de anulare, vom face imediat datele disponibile pentru re-vânzare, în încercarea de a reduce costul anulării pentru dumneavoastră. Nu putem garanta că datele vor fi re-vândute, nici că prețul acestora va fi același cu cel al rezervării inițiale, așadar vă recomandăm să considerați anularea cazării ca o măsură de ultimă instanță. De asemenea, vă sugerăm să achiziționați o asigurare de anulare a vacanței, pentru orice eventualitate. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați termenii și condițiile.”

Proprietățile 663A, sunt case private foarte iubite, iar noi în calitate de proprietari am investit mult timp, efort și resurse pentru a crea spații frumoase de care oaspeții să se bucure. De aceea, este esențial să solicităm un depozit de garanție, care ne protejează bunurile noastre personale și casele pe care le împărțim cu oaspeții. Depozitul de garanție reprezintă acceptul dumneavoastră că înțelegeți că sunteți responsabil pentru proprietate pe parcursul sejurului și că, în cazul în care se produce o daună, veți fi responsabil pentru acoperirea costurilor de reparare. Noi înțelegem că accidente se pot întâmpla, prin urmare, de obicei nu solicităm despăgubiri pentru daune minore (pe care le definim ca fiind un pahar sau o farfurie sparta, sau curățenie suplimentară, ce sunt de așteptat să coste mai puțin de 150,00 RON pentru a fi remediate). Mai puțin de 1% dintre depozitele de garanție sunt reținute. Vă rugăm să ne anunțați în cazul în care se produce o daună, pentru a putea fi remediată înainte de sosirea următorilor oaspeți. Ne străduim să returnăm depozitul de garanție cât mai curând posibil după plecarea dumneavoastră din proprietate (de obicei, procesul durează între 5-7 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care am identificat o problemă.”

Ne pare rău, plata cu carduri de vacanță nu este posibilă în acest moment.

Ne dorim ca toți oaspeții noștri să se bucure de un sejur plăcut și confortabil, însă, din păcate, în această proprietate nu putem accepta animale de companie. Înțelegem cât de importante sunt acestea pentru unii dintre dumneavoastră și vă apreciem înțelegerea. Vă mulțumim că ați ales să rămâneți la noi și suntem aici pentru a vă oferi o experiență minunată în continuare.

De asemenea dorim să vă informăm că pe proprietatea noastră nu este permisă adoptarea sau hrănirea animalelor sălbatice sau a celor găsite pe stradă. Aceasta este o măsură luată pentru a proteja atât animalele, cât și pe dumneavoastră, asigurându-ne că toți oaspeții se bucură de o experiență plăcută și în siguranță. Vă mulțumim pentru înțelegere și respectul față de regulile noastre.

Informații de contact

Dacă dorești să afli mai multe informații, te rugăm să folosești informațiile de contact de mai jos.

Email: info@663a.ro
Tel/WhatsApp: 0759779900
Locație: Porumbacu de Sus, Sibiu, Romania