Termenii si condițiile rezervării
Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții de Rezervare, deoarece aceștia sunt importanți și guvernează ceea ce se așteaptă de la dumneavoastră și de la noi in calitate de proprietari. Vă sfătuim cu tărie să încheiați o asigurare de călătorie cuprinzătoare pentru a acoperi costurile de anulare și șederea dumneavoastră în Proprietate. Dacă decideți să nu o faceți, atunci vă asumați responsabilitatea pentru orice pierdere pe care o puteți suferi.
Noi suntem 663A Mountain Chalet, o marca a companiei EMAX SRL cu sediul in Colun, com.Porumbacu de Jos, str.Principala, nr,141, judetul Sibiu, Romania, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J32/2218/1992 si CUI RO3237878, în calitate de proprietar al ambelor case de vacanță denumite “La Râu” și “La Brazi”. Dacă aveți întrebări despre acești termeni și condiții sau aveți vreo observație sau reclamație cu privire la rezervarea dumneavoastră, ne puteți contacta la adresa de email de mai sus, folosiți formularele noastre online sau ne puteți suna la +40 759 779900.
Prin efectuarea plații avansului pentru realizarea unei rezervări sau prin închirierea proprietății (Check-in), dvs. ca responsabil de închiriere confirmați că ați citit și sunteți de acord cu privire la Termenii și Condițiile Rezervării. Termenii și Condițiile Rezervării se referă la întregul grup, în ansamblul său și fiecare individ în parte. Neparcurgerea și neasumarea de către fiecare individ din grup a Termenilor și Condițiilor Rezervării nu absolvă sau exonerează de răspunderile ce rezultă din prezentul document si anexele acestuia.
- DEFINITII
- CONTRACTUL
- OBLIGATIILE PROPETARULUI
- VACANTA DVS. SI CE ESTE PERMIS
- PRETURI SI PLATI
- DEPOZIT DE GARANTIE
- DREPTURI DE ANULARE
- RESTITUIRI
- DREPTUL DE ANULARE AL PROPIETARULUI
- RASPUNDERE
1. DEFINITII
Pentru a fi cat mai clari, termenii utilizați in acest document vor fi explicați in cele ce urmează:
“Rezervare” înseamnă cererea dumneavoastră de a sta la Proprietatea noastră, după ce a fost confirmata de către noi.
“Depozitul de Garanție” reprezintă suma plătită de dumneavoastră pentru a acoperi orice deteriorare a Proprietății sau pierdere de conținuturi sau chei, și pentru utilizarea excesivă sau incorectă a facilităților.
“Ora de check-in” reprezintă data și ora când Proprietatea va fi pusă la dispoziția dumneavoastră.
“Ora de check-out” reprezintă data și ora la care Proprietatea ar trebui să fie evacuată de către dumneavoastră conform specificațiilor din Rezervare.
“Vacanță” reprezintă perioada de timp în care Proprietarul vă pune la dispoziție Proprietatea conform specificațiilor din Rezervare.
“Proprietar” este deținătorul proprietății sau reprezentantul acestuia.
“Lista participanților” reprezintă lista de persoane, inclusiv dumneavoastră (limitată la numărul maxim notificat conform clauzei 4.1.2), care vor împărți Proprietatea conform prevederilor din clauza 2.8.
“Proprietatea” reprezintă unitatea de cazare specificată în Rezervarea dumneavoastră.
2. CONTRACTUL
2.1 Acestea sunt condițiile si termenii in care Rezervarea dvs. este agreata si Proprietatea este disponibila pe perioada vacantei pentru dvs.
2.2 Nu avem nici o obligație de a accepta o rezervare atunci când o cerere de rezervare ne este trimisa.
2.3 Vom furniza o confirmare scrisa de îndată ce am acceptat rezervarea dvs, iar după acceptare acești termini si condiții devin obligatorii atât pentru noi cat si pentru dvs. Pentru a fi cat mai simplu si clar, Rezervarea este un contract intre noi ca si Proprietar si dvs.. – nu exista intermediari.
2.4 Odată ce am confirmat Rezervarea, dvs., puteți anula aceasta Rezervare doar in condițiile articolului 7 de mai jos. In cazul in care sunt necesare modificări ne puteți contacta in scris, si in cazul in care este posibil putem modifica sau extinde perioada Rezervării dvs., a numărului de persoane. si identitatea acestora din Lista membrilor însoțitori. Totuși nu garantam ca aceste lucruri sunt mereu posibile.
2.5 Sunteți responsabil să vă asigurați că detaliile pe care le furnizați în formularul de rezervare pe care ni l-ați trimis sunt corecte și, deși vom încerca să vă ajutăm, nu putem fi răspunzători pentru greșelile în informațiile pe care ni le-ați furnizat.
2.6 Fiecare Rezervare are un număr de referință. Vă rugăm să menționați acest număr în toată corespondența cu noi referitoare la Rezervarea dvs.
2.7 Dacă faceți o rezervare telefonică, vă vom furniza confirmarea rezervării prin telefon și în scris după apel.
2.8 Sunteți de acord că veți furniza o listă completa cu membrii însoțitori, înainte de sosire.
2.9 Sunteți de acord să sosiți la sau după ora de check-in (de obicei, 16:00) pentru rezervare (cu excepția cazului în care ne notificați altfel și suntem de acord în avans).
2.10 Proprietatea nu va fi disponibilă în niciun moment în afara perioadelor vacantei pentru care ați făcut rezervarea și este posibil să reținem Depozitul de Garanție sau să vă percepem în alt mod o sumă rezonabilă pentru orice costuri suportate de noi dacă nu ați părăsit Proprietatea la ora de check-out.
2.11 Confirmați că persoana care face rezervarea are peste 18 ani.
2.12 Înțelegeți că, deși păstrăm ilustrațiile, fotografiile și alte imagini cât mai actualizate posibil, acestea sunt doar ilustrative și pot fi modificate oricând.
3. OBLIGATIILE PROPRIETARULUI
3.1 Odată ce rezervarea dvs. a fost confirmată, Proprietarul este de acord să vă furnizeze Proprietatea pentru vacanța dvs., sub rezerva acestor Termeni și Condiții.
4. VACANTA DVS. SI CE ESTE PERMIS
4.1 Generalități
4.1.1 Sunteți de acord să aveți grijă adecvată de Proprietate și de conținutul acesteia în timpul vacanței dvs. și ca putem deduce costurile din Depozitul dvs. de garanție dacă nu faceți acest lucru. Iar in cazul in care nu vi se solicita un Depozit de Garanție si totuși la terminarea vacantei dvs. exista pierderi sau daune, sunteți de acord sa suportați costul integral al acestora materiale si manopera către proprietar.
4.1.2 Veți fi anunțat cu privire la numărul maxim de persoane care sunt permise în Proprietate și nu puteți depăși acest număr. Nimeni, în afară de persoanele enumerate în Lista de membrii, nu poate rămâne sau (fără permisiunea Proprietarului) să viziteze Proprietatea. O schimbare a oaspeților în timpul șederii este condiționată de acordul Proprietarului.
4.1.3 Proprietarul permite ca Proprietatea să fie folosită numai pentru uz casnic și privat. Dacă doriți să utilizați Proprietatea în scop comercial, vă rugăm să ne contactați înainte de rezervare.
4.1.4 Oaspeții trebuie să lase proprietatea la Check-out într-o manieră curată și ordonată. Aceasta include spălarea veselei și a tacâmurilor folosite utilizând mașina de spălat vase din dotarea unității de cazare și aruncarea resturilor de mâncare, returnarea tuturor obiectelor în poziția inițială.
4.1.5 Accesul pe proprietate la Check-in se face doar in baza actului de identitate ( ci sau pașaport ), acestea pot fi furnizate si in format digital înainte de sosire.
4.1.6 Orele de liniște trebuie respectate, acestea sunt intre orele 23.00 – 08.00.
4.2 Animale de companie
Ne pare rău dar animalele de companie nu sunt premise. De asemenea este interzis a aduce pe proprietate sau a hrăni animale fără stăpân sau animale sălbatice.
4.3 Fumatul si focul
Fumatul este strict interzis in interiorul caselor de vacanta. In spatiile exterioare fumatul este permis, si sunt puse la dispoziție scrumiere. Va rugam sa acordați atenție locului in care fumați sau stingeți țigările întrucât riscul de incendiu este foarte ridicat. De asemenea ne dorim sa avem o curte cat mai curata si un spațiu in care toata lumea sa se simtă cat mai bine.
Focul in aer liber ( in oricare din forme ) este strict interzis in incinta proprietății noastre.
Lumânările sau sursele de foc deschise nu sunt permise în interior. Orice persoană care dăunează intenționat sau din neglijență clădirii sau echipamentelor din proprietate va fi responsabilă de costul reparațiilor ulterioare.
4.4 Internet
Exista conexiune la internet, dar nu există nicio garanție a unei viteze minime, a lățimii de bandă nerestricționate sau a furnizării neîntrerupte. Noi nu putem fi răspunzători pentru funcționarea deficitara a conexiunii la internet.
5. TARIFE SI PLATI
5.1 Prețul vacanței dvs., inclusiv orice Depozit de garanție sau alte taxe, vă va fi adus la cunoștință înainte de confirmarea solicitării dvs. de rezervare.
5.2 Vom confirma datele pentru plății și prețul total al vacanței dvs. în momentul cererii pentru rezervare și trebuie să vă asigurați că efectuați plățile la timp.
5.3 Plățile pot fi efectuate exclusiv prin transfer bancar.
5.4 Transferurile bancare trebuie să fie efectuate până la termenele limită de plată și în moneda indicată în Rezervare. Orice comisioane bancare sau de transfer vor fi suportate de dvs.
5.5 În cazul în care TVA-ul este exigibil, acesta este inclus în sumele date. Dacă rata TVA se modifică înainte de a plăti integral, v-om fi nevoiți să ajustăm prețul vacanței dvs. în consecință.
5.6 Dacă nu reușiți să plătiți sumele (inclusiv Depozitul de Garanție) până la data scadenței, rezervarea vacantei pentru care ați făcut cererea este anulata, iar perioada eliberata este disponibila pentru alte rezervări.
5.7 Nu vi se va permite să aveți acces la Proprietate dacă există vreo sumă de orice fel restantă la ora de check-in și se va aplica clauza 5.6 de mai sus.
6. DEPOZIT DE GARANTIE
6.1 Veți fi informat cu privire la suma Depozitului de Garanție care trebuie plătită în momentul rezervării.
6.2 Depozitul de garanție trebuie plătit cu o zi înainte de data de check-in. Dacă ziua de check-in este între ultima vineri din decembrie și prima vineri din ianuarie, depozitul de cauțiune va fi datorat cel târziu pe 18 decembrie.
6.3 Proprietatea va fi evaluată după vacanța dvs. Dacă nu este necesară o curățare excesivă sau dacă nu exista pierderi sau daune, vă vom rambursa integral Depozitului de garanție. În caz contrar, dacă se descoperă vreo pierdere sau dauna, veți fi informat cu privire la suma care trebuie dedusă din Depozitul de garanție.
6.4 Dacă costul normal al reparării oricărei pierderi sau daune aduse Proprietății depășește Depozitul de garanție, vă vom factura diferența si va obligați la plata acesteia in termen de 10 de zile calendaristice.
7. DREPTURI DE ANULARE
7.1 Orice anulare trebuie să fie făcută în scris și va intra în vigoare numai după ce vă vom trimite confirmarea scrisă a anulării. Consultați articolul 8 pentru dreptul dumneavoastră la rambursări și articolul 2.4 referitoare la schimbări/modificări.
7.2 Când vă confirmăm anularea în scris, vă vom oferi detalii despre sumele ce vi se datorează (dacă este ceva) și orice deduceri pe care le-am făcut.
7.3 Vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare de călătorie în momentul efectuării Rezervării cu acoperire de anulare. Deși vă permitem să vă anulați vacanța, nu vă putem garanta că vă vom putea rambursa orice parte din plățile pe care le-ați făcut deja.
7.4 Dacă nu puteți călători la Proprietate din orice motiv sau nu ajungeți în ziua de check-in fără a ne informa, aceasta va fi tratată ca o anulare conform acestui articol 7.
8. RESTITUIRI
8.1 Oricând anulați, vom încerca să re-rezervăm datele.
8.2 Dacă anulați rezervarea, veți avea dreptul la o rambursare daca vom reuși sa găsim o rezervare de înlocuire, si:
- (a) Rambursările vor fi calculate pe baza sumei recuperate din rezervarea de înlocuire.
- (b) O taxa de anulare de 300 RON va este reținuta.
8.3 Dacă datele dvs. nu pot fi rezervate iarăși, atunci vom reține toate plățile efectuate și veți fi responsabil pentru orice plată restanta.
8.4 Anulările primite după ora 12.00 nu sunt efective decât în ziua lucrătoare următoare.
8.5 in cazul anularilor făcute cu mai puțin de 7 zile înainte de începerea vacantei dvs. Nici o rambursare nu este posibila.
9. DREPTUL DE ANULARE AL PROPIETARULUI
9.1 Este posibil ca Proprietarul să fie nevoit să anuleze o Rezervare înainte de ora de check-in din cauza unui eveniment în afara controlului său (cum ar fi incendiu, inundație, defectarea utilităților sau legislația) sau dacă Proprietatea va fi indisponibilă ca urmare a unei vânzări vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă anunța dacă acest lucru se întâmplă. veți avea dreptul la o rambursare integrală. Acest lucru nu se aplică în cazul în care anulați deoarece nu puteți călători sau rămâne la proprietate ca urmare a pandemiei COVID – 19 sau a unei alte cerințe legale care vă afectează; numai în cazul în care Proprietarul anulează deoarece nu i se permite să aibă oaspeți la Proprietate.
9.2 Clauza 9.1 precizează drepturile și responsabilitățile dumneavoastră unice și exclusive, precum și obligațiile și răspunderea Proprietarului, în cazul în care anularea are loc conform clauzei 9.1.
10. RASPUNDERE
10.1 Proprietarul nu își asumă responsabilitatea pentru orice accident produs ca urmare a neglijentei, a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a nerespectării regulamentului casei si instrucțiunilor furnizate in scris sau verbal. De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor nu este responsabilitatea noastră.